Utvilad..

Ja då har man sovit en stund med Lillhjärtat, väldans skönt... Hur trevligt som helst att träffa "mammorna" idag allfall, dom små lekte med alla leksaker som fanns, självklart skulle de oftast ha samma leksak.. Så då stod dom och skrek MIN och drog från ett varsitt håll.. Det är så kul att titta på dom..

Annars händer inte mycket nu på eftermiddagen, kanske skulle ha åkt och handla något gott till Melodifestivalen.. Det är ju alltid kul att titta på..:-)
Det är lite synd att Carola är som hon är, ingen favorit precis men låten hon har gjort med Andreas Jonsson (lucky star) tycker jag är skitbra så jag har lite förhoppningar på att dom kommer att vara bra ikväll..
Likaså håller jag på Ola, de två tilll final... Sen går nog "bröderana" till andra chansen och tyvärr går väl Sanna oxå till andra chansen.. Hon tycker jag är så otroligt tråkig.. Och nu ska hon sjunga någon ballad och det är ju inte bättre..

I vardagsrummet är det Bamse för hela slanten, som tur är har Jimmy fixat 2 nya filmer så det blir lite annat att titta på än de där trollen och skattkartan..:-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men kära vännen min! Carola är fantastisk =) Hon är bääääääääääääääst och hon kommer sopa golvet med allihopa ikväll!! Kram

2008-02-16 @ 16:41:19
Postat av: Titti

Det är klart Carola går vidare, men hur kul vore det om hon INTE gick vidare. Hahaha! Gillar inte heller Sanna Nielsen, det är nått med hennes lugg tror jag... Anette, vår jobbarkompis you know, kunde inte se melodifestivalen när Sanna var med förra året, då satt hon på expeditionen och surade istället! Jag gjorde detsamma när hon med hjälmfrisyren och gitarren var med!
Ha en trevlig kväll!

2008-02-16 @ 19:36:23
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0