Vart tusan är solen???

Jag, Oliver, Tette och William ska till Hosarbo idag och grilla korv... När jag tittade på vädret i förrgår skulle det bli kanonväder idag, men så vaknar man av att det droppar på fönsterkarmen och är supergrått ute.. Hur kul är det då.. Skit!!!
Men jag ser nu när jag tittar ut genom det andra fönstret åt andra hållet att det börjar spricka upp, kan ju bara hoppas att vädergudarna är med oss.. När man väl ska komma iväg, har pratat om att grilla korv länge nu...

Nu lyser solen på dataskärmen!!!!! Än finns det hopp...

Har svårt att fatta det där med tex Bamse, Oliver skulle kunna titta på Bamse hela dagarna, fast han har tittat på den filmen säkert 100 gånger.. Det verkar som om han glömmer att han sett den, verkar vara lika rolig varje gång.. Har försökt med andra filmer oxå men det är ingen som duger.. Emil och griseknoen tittade vi på en dag och den verkade han tycka va ganska bra..

Snart bär det av mot skogen..:-) Måste bara komma på ett sett att få in kälken i bilen utan att Oliver ser den för då kommer han bli förtvivlad över att han inte får åka på en gång.. Hmmm, det blir lite klurigt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0