Vems humör har han fått???

Faktiskt gick det ganska fort att komma fram till Kommunal, men tyvärr så blev jag inte så mycket lugnare... Dom hade inte ens fått mina papper och jag skickade dom i lördags.. Tycker att dom borde fått dom idag men men.. Det visar väl sig antar jag om jag får några pengar..

Var iväg till Prix och handlade lite och det är alltid lika spännande att ha med sig Oliver, man vet liksom aldrig vad han är på för humör när man ska gå ut från affären.. Idag var han på mindre bra humör, när han skulle ställa ifrån sig sin lilla vagn så blev det naturligtvis ramaskri och det slutade med att jag fick bära honom mer eller mindre skrikandes till bilen.. Önskade att han kunde gå och hålla mig i handen och vara förbannad och ledsen, men tok heller då lägger han sig på backen..  Det är underbart, man känner hur alla tittar och tänker "Herregud, har dom ingen ordning på ungen" Tänker dom så tro???



Kommentarer
Postat av: Titti

Jag TÄNKTE så om förldrar förut, men inte sen jag fick egna barn. Nu tittar jag medlidande på föräldrar med trotsiga barn istället! Kram

2008-02-20 @ 14:57:18
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0