Vilodagen..

+6 och soligt, idag blir det utgång... Skönt att inte frysa när man går ut, med tanke på att jag inte får igen jackan och jag kan ju inte ha hur mycket kläder på mig som helst under västen så har det varit lite kyligt de senaste dagarna... Speciellt med den j*kla blåsten..

Är bra sugen att gå på bandy ikväll, men ta med mig Oliver dit efter hur det blev sist han var iväg gör jag nog inte så tror jag att jag hoppar över.. Men det kan ju tänkas att någon skulle kunna vara barnvakt.. Ja det visar sig, går jag dit så förlorar dom väl och dom måste ju tydligen vinna för att nå slutspel.. När jag tänker efter så är det nog lika bra att jag stannar hemma..:-) Hursomhelst..

Oliver är inne i en period när han drömmer mycket mardrömmar, vaknar och grinar.. Och sen att han är täppt i lillsnoken gör det ju inte lättare för honom att sova.. Ska nog ta och ringa till öron, näsa, hals på måndag.. Tänk om det skulle bli en till operation, lilla vän...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0