Full i magen!!!

Två korvar med bröd är väl inte så grymt jättemycket, men det känns som om jag har ätit en ko... Är så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Knepigt det där, man sitter i samma ställning och äter och känner sig så där härligt mätt sen när man ställer sig upp så kommer ju bebisen i magen på att så här vill jag inte ligga och så lägger den sig i en väldigt dum position så den trycker där den inte ska och man håller på att spricka känns det som..
Hade varit betydligt lättare om jag kunde lägga mig på soffan och läsa en av de nya böckerna som jag fick idag, men det tycker Junior är jättetråkigt och Jimmy jobbar tyvärr så det blir till att leka tills svetten lackar... Så illa är det så klart inte men ibland skulle det vara så skönt..

Idag hade jag tänkt att vi skulle storhandla och komma hem vi 11 snåret och sen lägga mig och ta det lugnt tills Oliver kom hem, men inte blev det som jag tänkt heller.. Vaktmästarn ringde och sa att dom kommer med det nya kylskåpet, så det var bara att ta ut allt som fanns där inne, så klart att det skulle bli precis när man har storhandlat och har proppfullt i både kyl och frys.. Men det gick ju bra det oxå, men tyvärr kom min vila i kläm..

Nu ska jag gå och leka med min underbara son, vi ska nog köra lite på bilbanan och bygga lite pussel och sen blir det bamse och sist men inte minst handboll.. Det är ju kanonkul att titta på..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0