God morgon!!

Jaha vad ska man hitta på idag då??? -11 och Oliver är lite hostig och snorig, ingen toppendag känns det som.. Inga pengar har man heller, januari är ju inte en jättebra månad om man ser till ekonomin, iallafall inte våran.. Men i morgon kommer det stora lönekuveret..:-) stora och stora det kommer ett allafall.. Så då blir det storhandling när Oliver är på dagis.. Gud så trevligt!!!

Igår var det handboll och tusan va kul det är att kolla på, det blev ju lite väl spännande där på slutet men dom styrde upp det ganska bra.. Nästa match är faktiskt idag på em, något att se fram emot..
Ikväll är det bandy igen och jag hoppas Jimmy kommer hem lite gladare och nyktrar än sist när dom spelade mot sirius hemma, då var det inte glada miner.. 22.30 den kvällen ringde det någon och frågade var dom skulle skicka Jimmy med taxi och de lät ju behändigt, han visste inte ens vart han bodde... Kom inragglandes med tårar i ögonen efter att ha lagt en pizza...
-Det är slut med Bollnäs, helt slut... Det lät som om världen skulle gå under, bara för att dom inte vann matchen snacka om att gå upp in för bandy.. det har jag ju i och för sig vetat länge att han är så mån om Bollnäs Gif men någon måtta får det väl vara..:-) Men sen somnade han snällt på soffan och var riktigt pigg när junior gick och petade på honom vid 8.00.. Han blev lite chockad själv när jag berättade att han sov som en stock kl 23.15..

Ser verkligen fram emot helgen, då ska jag och Malin åka till Gävle och shoppa och bara ta det lugnt.. Oliver ska sova hos morfar och Marianne på fredag, så hjärtat och jag får en myskväll, gå få Kina och äta och kolla på en bra film.. Vilken vettetusan men bra ska den vara...

Nu måste jag gå och kolla så att inte junior river vardagsrummet, han sitte där och tittar på Bamse men han blir så inne i filmen att han pyssla med annat fast han inte vet om det...-) Igår så stod han och tittade på TV och slutade med att han tagit av sig kläderna och tyvärr kan jag säga så var det inte bara kiss i blöjan... Men det gick bra ändå som tur var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0