Här igen!!!

Det är ju faktiskt lite tråkigt att inte skriva av sig lite här. Har en son som tycker det är skittråkigt när man sitter vid datorn och det förstår man ju,så många knappar och spännande saker och han får inte röra någonting... Så det var delvis därför jag la ner allt..
Men nu känner man lite sug igen..
Jaha, vad har hänt i våra liv sen sist..hmm. Inte så mycket faktiskt förutom att magen sväller över snart, full fart och man ser hur hela magen guppar upp och ner när den lilla krabbaten vänder sig..

Oliver blir stora killen, pratar som aldrig förr. Man får tametusan nästan skavsår i öronen ibland.. Man jag klagar absolut inte, det är ju jättebra att han pratar så mycket redan... Men ibland kan jag tänka på den tiden han låg så snällt på en filt på golvet och var supernöjd med livet hela tiden, utan tjat och gnäll..:-) Men det är det som är grejen, se de små liven utvecklas..

Det är som sagt inte så bara att vara gravid när man har en till liten att ta hand om, jag är trött för jämnan.. Äter järntabletter ibland och blutsaft nästan varje dag, C-vitamin och frukt har vi också blivit duktig på och jag inbillar mig att jag ska bli så mycket piggare utav det, men den pigga Karro kommer inte tillbaka hur jag än gör...:-(  
Sover bra gör jag oxå än så länge, så det är inte sömnbrist heller..
Visst var jag trött när jag väntade Oliver oxå men inte på långa vägar så här trött.. Man undrar hur man ska orka, tur man har folk runt om sig som kan hjälpa till ibland. Dom är ju guld värd..

Jag och pantertanterna (Malin och Tette) ska börja på gravidyoga och det ska bli himla spännande, jag hoppas verkligen det är något för mig, känner att jag behöver göra något.. Gå ut på promenader är inte så lyckat nu för tiden, har foglossning. Så det skulle vara ett ypperligt tillfälle att få röra på sig lite.. vattengympa skulle man kanske oxå ha provat, vi får väl se hur seriös jag ska vara...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0