Kul grej!!

Idag är det fullt upp... Det tycker jag om:-) Ska ner på stan nu med Hjärtat mitt och hämta mitt paket från Ellos och köpa "grejs" som man lägger upp gardiner med, vet inte vad det heter..:-) Sen måste jag köpa ett måttband oxå, för annars kan det blir tokigt, speciellt när man köper gardiner på Dollar..
Sen kommer mamma upp och det ska bli himla trevligt, det var ett tag sen. Hon ska vara med Oliver medans jag provar på gravidyoga, ska bli väldigt intressant.. Jag hoppas innerligt att jag tycker om det, för måste börja röra på mig.. kanska blir piggare oxå om jag har tur..

Igår när jag var på Dressmann så tyckte tjejerna som jobbar där att jag hade så fin mage...

-När är det dax för dig då? frågade en av dom och flinade
- I slutet av mars, sa jag och suckade..
-Ojdå, jag skulle ha tippat på vilken dag som helst.. 

Det är ju så härligt att höra, då måste jag ju vara så stor som jag befarar att jag är..:-( Fick tungt konstatera att jag inte längre kan knäppa jackan... Som jag för övrigt hade hela graviditeten med Oliver och nu är det två månader kvar... Det är bara att hoppas på att det inte blir nå mer minusgrader..

Nu måste jag klä mig om jag ska hinna med Jimmy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0