Sovstund...

Nu ska jag snart gå och lägga mig om jag kan ta mig från denna idiotiska burk..... Tittade på handboll ikväll och det var lite synd att dom inte fixade 1 poäng..
Oliver kom och tog mig i handen vid 19.30 och sa: Såsa (sova), hämtade sin gröna bläckfisk som han fått av mormor som han promt ska i sängen och kröp ner under täcket helt sonika och jag blev lite chockad... Men han kanske va less på mig som satt och tittade på handboll för det är ju inte så himla intressant för honom..

Fick en trevlig överraskning idag, trodde Jimmy skulle jobba hela dagen i morgon men han slutar 8.30 i morgon bitti, har jour.. Jag tror jag ska låsa in till kontoret och se hur länge han klara sig innan han klättrar på väggarna, skulle vara kul att se hur han skulle reagera..Hihihi..

Inför i morgonkväll har planerna ändrats lite, Tette och Micke frågade om vi ville med på Spicy och äta och inte är vi bangen, trevligt med lite sällskap.. Dom gånger vi har betällt mat därifrån så har det inte varit någon höjdare så vi konstaterade idag att vi måste ha missat något för nästan alla man pratar med tycker det är kanon där... Hoppas alla har rätt, inte kul att gå ut och äta och så blir man missnöjd... Litar på Tette..:-)

Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska palla med morgondagen.. Sov gott alla glada:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0