Äntligen helg...

Fast egentligen så märker jag inte om det är helg eller vardag, dagarna ser ganska lika ut och Jimmy jobbar som sagt både dag, kväll, helg och ibland har han jour så det blir ingen skillnad det heller. ..

Tålamodet är inte det bästa när man är nyvaken.. Oliver kom in vid 07.30 och skrek att han vill ha saft så jag skynda mig upp för att få honom att vara tyst och förklara att man inte ska dricka saft det första man gör när man vaknar.. Men tro inte att han tog det på ett bra sätt, skrek ännu mer att han ville ha saft och då känner jag att tålamodet försvinner ännu fortare.. Man ber honom att vara tyst men icke, skriker snarare ännu mer..

Så det blev frukost istället och nu har han glömt att han villa saft..:-)

Man blir ju inte på bättre humör när man tittar ut och ser regn, regn och bara grått.. Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, man får inte direkt någon insiration att göra någonting heller.. Förr när man var i 17-18 års åldern så älskade jag de här dagarna för då kunde man ligga och kura under täcket hela dagen och tittta på film men det går ju inte så himla bra nuförtiden.. Då skulle Oliver bli galen..



Kommentarer
Postat av: Titti

7.30? Lyxiga lördagsmornar! Det är jobbigt med dåligt väder då man inte kan "rasta" barnen som man vill. Ni måste göra oss sällskap till JungelCity nån dag. Där kan dom röja så dom sover 15 timmar sen! Kram

2008-07-12 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0