Regn, regn och åter regn...

Ni kan inte tänka er vad mycket snusk det finns i en kaffekokare... I morse så gjorde jag rent den med 1 dl ättika och 6 dl vatten, körde den med det och efter det 4 gånger med bara vatten... Fy tusan vad det kom ut skit.. Såg tipset på "Äntligen hemma" igår. Den där tanten som har tips om allt möjligt som rör städning, Man kan ju undrar hur rent och snyggt det är hemma hos henne..!!!

På dagens schema så står besök av min kusin som jag inte träffar allt för ofta.. Det är nästan pinsamt när man tänker på hur sällan man träffar sina släktingar..

Förhoppningsvis ska jag oxå hinna med och träffa en kompis som är hemma från ...köping, kommer inte riktigt ihåg vilken det är..:-) Usch vilken dålig koll jag har..


Kommentarer
Postat av: Titti

Hej gumman! Är allt bra med pojkarna?

Har du en vanlig bryggare eller en perkulator? Brukar köra en maskindiskatablett i perkulatorn, men det ger inte nån supereffekt tycker jag.

Idag skiner solen här, hoppas den gör det på er också!

Kram

2008-07-03 @ 08:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0