Skitväder...

Man kan få ett smärre utbrott på detta väder.. Jimmy och Oliver är ju iväg och kollar på rallycross och det började precis regna. Det blir leråker där borta kan jag tänka mig men Oliver trivs nog ändå. "Stölvarna" på och regnjackan är nerpackad få se hur länge pappan står ut..:-) 
Jag och Malin skulle ner på stan en sväng men struntar i det, få se om det kanske spricker upp senare.

Just för tillfället så regnar det ganska mycket här medans solen skiner.. Det tycker jag inte om, ska väl vara antingen eller..

Inatt har vi sovit som stockar, Oliver ropade efter nappen i morse så jag gick dit och då står han upp i sängen och nappen ligger precis berdvid honom.. Tror inte han var riktigt vaken, han somnade så fort han fick den i munnen och jag likaså bredvid honom..

Ska nog ta och titta på "The heartbreak kid" ikväll.. Hört att den ska vara rolig, framförallt om man frågar Titti..:-) Det ser jag framemot.

Förhoppningsvis får vi främmande på måndag.. Efter att i ca ett års tid gjort många försök till att träffas så ska äntligen Titti med fam komma och hälsa på oss.. Men skulle inte förvåna mig om det blir inställt, är väl för bra för att vara sant!!

Nu ska jag kolla ut en mixer som jag ska få Jimmy att köpa åt mig, måste ju ha en om jag ska göra nyttiga smothies när jag ska gå ner i vikt..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0