Sockerkaka kan jag göra allafall..

Det är knepigt hur vissa dagar kan gå jättefort fast man inte har något speciellt att göra.. Den här dagen har vi bara varit inne och fixat, Oliver har varit ute på balkongen och blåst "blubbler" och händiga mamman skulle ge sig på att göra muffins.. Smakade inget vidare av dom, hade inget vaniljsocker och det stod att det skulle vara lite salt i så det gjorde jag och dom smakade nästan som scones, inte riktigt vad jag tänkt mig.. 

Sen skulle jag vara ännu roligare, jag tänkte ju ha lite grön glassyr på så jag började med att hälla vatten i en skål och sen vispade i florsocker men när hela det nya paketet var slut så var glassyren fortfarande som soppa.. Inte förstod jag att jag skulle ha lite, lite vatten men men nu vet jag det till nästa gång om jag ger mig på det igen..:-)  

Strålande glad kille


Världens finaste storebror.. Lockarna ligger i en plastpåse nu men det kommer mera hoppas jag..:-)


Han är så härlig!!!

 
Här är han nyklippt våra storkille.. Han blev genast så mycket äldre.


Midsommarfin..


Axel 3 månader..

Kommentarer
Postat av: Titti

Blir galen! Du har så söta pojkar! Vad stor han blev i ny frisyr Oliver! och vad stor Axel är. Helt galet vad jag längtar efter att få kura lite med honom!

Kram

2008-07-13 @ 08:08:07
Postat av: Vickan

Hello!

Jag har hittat din blogg, riktigt hur vet jag inte...surfade runt från blogg till blogg. Shit, du har barn du...oxå...Jag ligger efter jag....långt efter :) Sist vi sågs var ju under mycket otrevliga omständigheter, så jag var inte riktigt i schack att prata då. Nu har det snart gått ett helt år sen den där hemska dagen..Det är sjukt vad tiden går! Vad gör du nu för tiden (förutom att du är mommie) Bor du i krokarna eller?



Hälsningar Vickan

2008-07-13 @ 19:25:53
URL: http://www.vickan-medmera.blogspot.com
Postat av: Carina

Åhh, vad söta de är dina pojkar och vad stor Oliver ser ut i sin nya frisyr. Jättefin! Saknar honom och jag vet att det kommer hända jättemycket med honom nu när han är ledig så länge. Det ska bli roligt när vi träffas i augusti igen.



Hur går det med husköp då? Finns inte så många ute på marknaden nu.



Ha det så jättebra och krama om Oliver från mig.

Carina

2008-07-13 @ 20:37:47
URL: http://www.123minsida.se/Carina75
Postat av: Carina

Ja, S. Kilaforsvägen är sålt. Det gick för 950 000kr. Ganska dyrt för det huset tycker jag. Vi fortsätter leta, men det går lite trögt.



Ha det så bra!

2008-07-14 @ 12:31:36
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0