Svettig dag idag...


De senaste dagarna har det varit fullt upp så jag har inte ens hunnit sätta mig vid datorn.. Nu när Jimmy jobbat så har den inte ens varit på och det händer inte många gånger..

Igår var vi upp till Orbaden och badade, Oliver gjorde sandslott och alla möjliga gubbar i sanden och badade förstås. Jag doppade tårna, skulle jag visa mig i bikini så skulle det antagligen bli tomt med folk på stranden. Ingen vacker syn..:-) Jag gjorde ju ett riktigt bra ryck där med vikten men sen har det gått stadigt uppåt på vågen skulle jag tro allafall, har inte vågat ställt mig på den men jag känner att det inte är bra..

Jimmy har som sagt jobbat mycket de senaste dagarna och då får man känna att man lever här hemma..:-) Ikväll har vi busat som bara den, Oliver har skrattat som en galning och skrikit "Olievej har jättekuuul" Han var ut på en promenad med mormor oxå och det var toppen, han älskar att sitta i sin vagn och kolla på allt och så fort man går in i en affär så ska han ut igen.. Vilket är bra för då får man inte chansen att handla och på så vis kanske man kan spara lite pengar..:-)

Tog ett varv på trehjulingen oxå på fm och han är en baddare på att cykla på sin "mopet" Man får inte säga trehjuling för honom då rättar han en och berättar att det heter faktiskt "mopet" Ikväll somnade han på 5 minuter med sin "Asel" under armen.
Han har fått en docka av faster som han har döpt till Asel, så klart och den pysslar han om precis som vi gör med Axel. Välling, blöjbyten, pussar och lek..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Måste komma ihåg att säga vilken fin MOPED du har alltså...?

Längtar tills måndag!

Kram

2008-07-17 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0