Inte så pigg som jag trodde jag var :-)

Det blev en lite tupplur idag, tack och lov.. Jag har svårt att förstå att vissa blir så himla pigga av kaffe, tyvärr har det inte den effekten på mig.. I såfall skulle jag nog behöva dricka en 7-8 koppar per dag och det skulle nog inte min mage palla med. Kunde jag så kan jag lova att jag skulle..:-)

Dagen har varit väldigt konstig, den har gått väldigt fort men samtidigt när jag tänkte efter vad vi gjort idag så blev det inte mycket. Funderade på vad vi åt till frukost och det kändes som om det var flera dagar sen vi satt och åt frukost, väldigt knepigt..

Jimmy bjöd på middag idag och jag hoppas och tror att han förstod hur mycket jag uppskattade det.. Men man är ju som man är, lovade att inte lägga mig i och det kunde jag hålla...? nej, var där några gånger med en slev och fixade.. Det var ingenting jag behöver göra men men jag tycker det är jättekul att laga mat, har lite taskig fantasi just nu så det blir ofta korv, köttbullar och köttfärssås..:-) Jag och Jimmy är lagomt less på det men Oliver äter som en häst och det är ju huvudsaken.

Imorgon är det motorcross som gäller för Oliver och Jimmy. Oliver kommer att vara helt superlycklig hela dagen, hoppas jag allafall och det hoppas nog Jimmy oxå..:-) Jag och Axel får besök av Malin och hennes lilla Noah så det blir en lugn dag för oss och det känns väldigt bra just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0