Torsdag

Nu sover mina två grabbar och min tredje kommer snart hem från jobbet..:-) Oliver var så trött att han kom och sa "Oliever tjött, vill såja" och så gick han och la sig..
Den andra knallhatten ligger fortfarande och pratar hör jag nu.. Man har blivit lite bortskämd med att ha kvällarna för sig själv men nu när det finns två gossar så är det inte många kvällar det blir så. När Jimmy jobbar kväll så måste jag vänta tills Axel somnar innan jag kan gå in och sätta mig med Oliver tills han somnar vilket brukar ta 15-20 miinuter..

Är i och för sig mysigt på kvällarna när man kan sitta i soffan och läsa en bok eller titta på en film med Oliver när han ska varva ner till natten.. Men ibland känner jag att jag bara vill sitta och inte tänka på någonting...

Nä nu Gustavssons jänta måste vi ta tag i det där med viktnedgången!! Det går bara inte, Oliver tittade på min mage och tyckte synd om mig för jag hade ju gjort illa magen, "måste gå till dokton mamma"  han syftade på mina fina röda ränder..:-) Inte på värsta viset men dom finns ju där och tyvärr kan man ju inte ta bort dom men man skulle kunna ta bort allt daller..

Idag har vi haft besök av en från mammagruppen, hon har en son som är en månad äldre än Oliver och dom var nog lite blyga för varandra i början men sen lossnade det och dom lekte med bilarna och körde "mopet"

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och njuta av tystnaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0