Tisdag...

Va dålig jag är på det här numera...

Det är för härligt att gå runt och lukta kräka, alltid när Axel har ätit och rapat så kommer det upp lite, nästan varje gång allafall.. Det borde jag lärt mig vid det här laget men ändå lägger jag honom mot mig så jag får nästan allt på mig.. Varför??? Ja det kan man undra, antagligen för att jag tycker att det är ohygligt roligt att tvätta..:-)

En annan sak som är härligt det är när man känner på måndag morgon att "Guuud vilken rolig vecka det här kommer att bli" Man har något planerat varje dag.. Leka, leka, leka, träffa kompisar, sova uppe i Orbaden, förhoppningsvis bada lite och massa annat kul....:-)

Husletande har stannat upp lite, det finns tyvärr inga hus som är intressanta.. Förhoppningsvis så kommer vårat drömhus snart.. Innan nästa sommar kan man ju bara hoppas på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0