Dagisdag och 1 vecka kvar!!!

Inatt har jag sovit skitdåligt... Vaknat flera gånger och haft ont i magen, man ligger och funderar en del också.. Byta sida är nästan inte att tänka på gör så ont när jag spänner benen och magen.. Sen har man en liten plutt som ligger tätt, tätt intill så att man knappt kan röra sig ändå..:-)

Idag är det snö, snö och åter snö som vräker ner, hur mycket som helst.. Nu får vädergudarna allt bestämma sig vad det ska vara för väder.. Detta är inge kul alls! Oliver blir superlycklig när han tittar ut genom fönstret och det snöar, det innebär ju att man kan åka snow racer!!

Nu ska vi gå och brottas med overallen och allt annat som ska på..:-) Det gruvar jag mig lite extra för dom dagar inte Jimmy är hemma.. Men han kanske lyssnar bättre när han känner att han inte är minst, kanske känslan för att vara storebror och vara mer ansvarsfull infinner sig på en gång...:-) 
Undra om det är att hoppas på för mycket???

Kommentarer
Postat av: Titti

När jag väntade Arvid sov jag gott en enda natt. Och det var natten innan igångsättningen. Jag trodde att jag inte skulle kunna sova alls, men då var jag väl avslappnad eftersom jag visste att det skulle komma en prins!
Kram

2008-03-18 @ 15:18:24
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0