....

2 timmar i lekparken resulterade i att Oliver slocknade i soffan så fort vi kom innanför dörren.. Soligt och fint och mycket barn, kunde inte bli bättre.. Allting var roligt ända tills han kom på att han skulle gå uppför rutchkanan, gick inte så bra och dök på näsan.. Tårarna kom och "nappe" var ett måste.. Även pappa var ett måste så vi åkte helt sonika hem..
Ställde mig vid spisen för att fixa köttbullar och makaroner men hann bara börja så somnade han till Bamse och sover än..

Sånna här dagar vill jag bara göra allt, vara i fjällen och sitta i en snögrop, städa och tvätta bilen, skura fönstren, ut och leka med Oliver, ta en långpromenad, sitta i en solstol någonstans där det inte blåser något och läsa en bok... Herreguud vad jag vill göra saker, men tyvärr så orkar jag inte det i nuläget.. Man blir i allafall på väldigt bra humör..

Igår eftermiddag så var jag så himla trött, det kommer efter när man gör ansträngande saker, städa hela lägenheten på en gång var väl kanske att ta i men men nu är det ju gjort..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0