Fredagseftermiddag....

Tyvärr ploppade det inte upp någon superide under natten så denna dag har varit lite lång..:-) Har sovit 2 timmar nu iallafall, väldigt skönt och välbehövligt..
Tänk att det är så mycket ljud som kommer ur en så liten mun, det är inte under långa perioder som lilleman är tyst...
Svarar man inte på engång så kan han stå och tjata och upprepa huuuur många gånger som helst.. Smart i och för sig, för då får han ett svar på engång oftast och är det ett svar han inte vill ha så tjatar han nästan ihjäl en tills man ger med sig och han får som han vill..:-)
Ikväll är det väl Let´s dance som gäller, lagomt roligt.. Känner mer för en riktigt bra film, det är så svårt att hitta en sån.. Blir alltid något halvdant..
I matväg så blir det antagligen något från frysen som jag har tänkt tömma fram till 20:e när jag får pengar.. För då ska det shoppas nytt.. Bara sådant som är lämpligt att tillaga, så att Jimmy kan fixa mat.. Han är jätteduktig att laga "fin" mat men när det gäller "vanlig" mat så är ju det inte lika kul så då måste det vara något enkelt...

Nu ska jag gå och leka med sonen, jag tror det är bilar som gäller... Tänk om ni kunde höra honom nu, han står har bredvid och sjunger, sååå fint sååå...:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad det var dåligt uppdaterat här då! Du har väl inte fått barn?

2008-03-16 @ 16:57:00
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0