God morgon alla glada!

Känns bra att vakna idag, fast vi inte har något planerat..:-) Ev kommer en tjej från föräldrargruppen hit på em med sin son.. Då blir Oliver glad när det kommer en kompis som kan busa med honom.. Jag har lite problem med att sitta på golvet och busa nu för tiden, sätter jag mig på golvet kommer jag väl inte upp..
Inatt har jag sovit ganska bra, Oliver har sovit mindre bra tror jag för han har vaknat jättemånga gånger och grinat, mardrömmar..
Appropå det så ska det bli intressant i morgon, fröknarna på dagis ska sminka sig lite och Oliver är ju lite känslig när det gäller sånt.. Funderar på om vi ska sminka oss lite här hemma idag så att han inte tycker det blir så läskigt i morgon..

Nu är det bara 6 dagar kvar, tror det kommer att bli 6 låååånga dagar med tanke på att jag knappt kan gå.. Men vi har att göra nästan alla dagar och det är väldigt bra..

På torsdag ska Oliver till Faster efter dagis och baka och äta där med henne, det kommer att bli toppen!! Själv skulle jag alldeles varit iväg på stan en sväng till, det kommer ju pengar då.. Men det får vi se hur det blir, synd att det är påsk alldeles före lillen kommer, är inte så många dagar man har på sig att handla det sista.. Skulle alldeles ha haft en babysitter oxå, var så dum att jag sålde den förra våren, var väl i behov av pengar antar jag...:-)

Fredag kommer morfar och Marianne och hälsar på och Oliver kommer att vara nöjd hela dagen efter
det..

På lördag bär det nog av upp till Ljusdal för att träffa lite släktingar med mamma.. Ska bli jättekul, det är inte så ofta man träffar dom och sen längtar jag och Oliver efter mormor..:-)

Sen är det bara söndag och måndag kvar.. Herreguuud!!! 

Nu ska vi gå och titta lite på Bamse och se vad denna dag bjuder på....:-)
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Shoppingtips, Jysk hade en jättebra babysitter för 200 kr som vi har till Arvid. Ställbart både i rygg och fotläge.

Jag påskkärringsminkade mig igår, Hilda blev skitförbannad, hon ville minsann inte ha nått smink. Sen kom svärfar och han såg inte ens att jag hade röda kinder och fräkna!

Ha en bra dag! Kram

2008-03-19 @ 10:53:30
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: TU

Hej gumman!! Shit är det bara 6 dgr kvar!!! Jag kommer hem i påsk, om du kan och orkar så kan vi kanske ses??!! Hoppas att allt är bra med er!!

Kramar i massor!

2008-03-19 @ 13:40:42
Postat av: Pernilla

Du ska bara veta vilka hyss jag och Oliver ska ställa till imorgon haha ;-P...
Ska iaf göra potatisgratäng och dona på så han kommer nog vara mätt och belåten när han kommer hem :-)....
Längtas efter bebben :-).... *kramar*

2008-03-19 @ 13:51:10
URL: http://nillab.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej gumman, läste ditt tidigare inlägg om en sån där stol oliver kan klättra upp på, Leif´s barns mamma, har en sådan står.. ska jag höra om hon vill sälja den? Håller tummarna på att du håller ut dessa 6 dagar.. Puss o kram

2008-03-19 @ 17:18:22
URL: http://hannagirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0