God morgon!

Sovit knepigt inatt, Jimmy har sovit på soffan och Oliver har sovit bredvid mig i sängen.. Han har vaknat flera gånger och grinat och varit orolig och jag har drömt en massa tok dessutom har jag haft ont i örat.. Få se vad det blir för dag av det här..:-)

Titti, jag lovar att jag inte ska stressa bort några kilon..:-) Känner jag mig själv rätt så skulle det aldrig funka, men jag är så less på att vara tjock.. Vill bara vara smal, smal,smal, allt verkar så mycket lättare då.. Kilotalet som stod på vågen för några år sen skulle jag gärna vilja stod där igen, då mådde jag bra i kroppen.. Nu har jag ju snart fått två barn så det blir ju en förändring då vilket jag självklart inte säger något om...
Men tänk att få sätta på mig dom gamla jeansen som jag tycker så mycket om inte behöva kämpa för att få luft.. Det är mitt mål..!! Men det får ta den tid det tar..

Idag har vi inga planer alls, vilket är så där.. Det är ju trevligare att ha något planerat men det ska nog gå vägen i allafall..:-) Oliver verkar vara på strålande humör, nu ska vi gå och äta "göt" med "päpplemos"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0