God morgon!!

Snö, snö och snö det är det man ser när man tittar ut.. Jag har ingenting emot snö men när det ena dagen är vår så kommer ju alla vårkänslor och man bara vill att det ska bli varmare så man för det första inte behöver brottas med overallen varje gång man ska gå ut och sen blir ju allt mycket lättare allmänt när det inte är snö.. Hursomhelst så kan jag ju tyvärr inte göra något åt det och Oliver blir väl glad för då kan ju han åka snowracer igen..:-)

Jimmy har åkt och jobba mot min vilja, han har hostat och hostat hela natten och läkaren sa faktiskt att han borde vara hemma minst 5 dagar från jobbet för att hämta igen sig, börjar han för tidigt så fortsätter väl det här bara och han aldrig blir bättre.. Få se om han kommer på bättre tankar..

Vaknade vid 06 av att Oliver låg och grinade och skrattade om vartannat, låg och ropade på pappa som låg på soffan så han kom in och kramades med honom och då blev lillprinsen lugn.. Sen ville han tyvärr inte sova något mer men nu han ligger och kollar på Nicke Nyfiken i soffan och kanske, kanske somnar om.. Jag ska nog gå och vila lite så kanske han kommer och kryper upp i sängen och myser, är det en önskedröm tro????

Kommentarer
Postat av: T i n a

God morgon ..Här är det regn...

2008-03-08 @ 07:19:14
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: Titti

Godmorgon! Så skönt att nån mer än jag är vaken tidigt en lördagsmorgon!
Brottas med overall har jag slutat med för länge sen. När vi går till dagis har on bara jacka på sig. Overallen får dagispersonalen brottas med, men jag har en känsla av att hon inte trilskas på dagis!
Hoppas ni får en skön dag. Och säg åt J att ta det lugnt och hålla sig hemm! När kommer ni på onsdag? Lunchdags? Tänkte göra lasagne om det passar!
Kram

2008-03-08 @ 07:38:07
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0