Härlig dag..:-)

Va underbart det är när allt stämmer för alla en dag..

Jag fick lite god mat mitt på dagen sen en tupplur på det,  sånt gör mig GLAD...!!! Sen var jag till barnmorskan och fick beklaga mig lite över örat, att magen är så tung och otymplig och foglossning.. Det var skönt och välbehövligt.. 
Mitt Hb var så där, kommit över 100 strecket iallafall 104 för att vara exakt.. +3 kg på vågen så nu är det sammanlagt 12 kg upp.. Men dom ska bort så fort det går, får inte hoppas på för mycket att det ska vara borta till sommaren men man kan ju alltid försöka...:-)

Oliver har varit på strålande humör idag, ätit som en häst på dagis och sen sov han som en stock, när Jimmy skulle hämta honom så sov han fortfarande i sin vagn, det har aldrig hänt.. Så eftermiddagen här hemma har varit kanon, inget gnäll och skrik alls och det gör alla på bra humör.. Vi har lekt med bilarna, ritat och lagat mat.. Har tittat på Bamse 15 minuter på hela dagen, helt otroligt..

Jimmy hostar och hackar, men han har varit nöjd med att slippa sitta på hälsocentralen halva dagen... Men han har den väntan kvar för i morgon måste han dit.. Kl 08.30 ska han parkera bilen och sen ska han sitta och tiita på alla stackare som får vänta och vänta och bli mer och mer förbannad för varje person som får komma in och inte han... Hihi, det är ju underbart..

Nu måste jag kolla på sköningen Gynning...:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Karro! Lova mig en sak. Atressa inte över dina grav kilon när bebisen kommit. Slappna av och njut istället. Tänk på att du ska snittas och inte kan sätta igång med allt i rasande tempo! Du har resten av livet på dig att gå ner de där kilona. Det har iallafall tagit dig 9 månader att gå upp dom, låt det ta 9 månader att gå ner dom! Och är det bara 12 så kommer du att tappa dom under bb tiden... Det gjorde jag, sen har jag gått upp 12 till....men jag är frisk och mår bra. Det är det som räknas!
Kram från tjockisen!

2008-03-05 @ 05:28:48
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0