Härlig känsla..

....som infinner sig när man har nystädat.. Nu har jag dammsugit och torkat golven och plockat ihop ALLA leksaker och lagt dom där dom ska vara, i Olivers rum.. Kan inte förstå att nästan allt ligger över hela lägenheten och inte i hans rum.. hursomhelst.. 
Har även skrurat badrummet och det behövdes kan jag lova, Öppnat fönstren i nästan alla rum för här ska alla baciller ut och lägenheten ska vädras.. Stoppat in en bomullstuss i örat så det inte blir nå skit igen..:-)
Hör fortfarande ingenting på vänster örat och jag hörde igår att det kan vara lock upp till 3 månader och då blir jag ju tokig..

Inatt när jag skulle lägga mig så låg Oliver på Jimmys sida och troligen drömde han för han fick för sig att han skulle kliva ur sängen, hade bullat upp med kuddar men det hjälpte inte.. Pang!! ner på golvet och storgrina, innan jag hann runt sängen så kom han krypandes mot mig och grina... Han slog sig som tur är inte men han blev nog bra förvånad..
Sovit lika oroligt som igår natt, kanske är lite orolig för snittet och man funderar mycket fast man inte riktigt tänker på det.. Måste gå igenom alla kartonger i källaren, leta fram lilla overallen och mössan som Oliver hade.. Plus att det finns nog lite annat smått och gott där oxå..
Måste kolla läget om vad jag har och vad som måste handlas till lille skrutten i magen..:-) 

Jimmy fick penicillin av farbror doktorn igår och det var ju en himla tur. Han visste inte riktigt vad det var frågan om men det var väldigt rött och svullet i bihålorna och det kunde även vara en släng av lunginflammation.. Hursomhelst hoppas jag att vi blir friska nu..

Nu måste jag stoppa något i min "lilla" magen för nu är den hungrig..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! allt bra? =)

2008-03-06 @ 11:30:41
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Titti

På onsdag! Vi längtar!!!! Visst är det skönt att städa, fast här blir det aldrig klart. Har hunnit med 2 varv med dammsugaren idag.... Störd? Ja lite kanske.
Ut nu och njut av solen!

2008-03-06 @ 12:11:54
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0