Låååångfredag!!!!

Gårdagen blev väldigt lyckad för lille Bergman.. Förutom Påskhönan på dagis som kom med godis till barnen så var allt bra.. Han hade blivit så rädd att han hade skakat, lille vännen.. Så i gårkväll när han skulle sova så la han handen på min kind och sa "Olli ädd ycklingen" (Oliver rädd för kycklingen) och började snyfta lite.. Han sov ganska bra ändå, trodde att han skulle få mardrömmar..

Själv hade jag fullt upp.. Åkte hemifrån kl 9.45 sen sprang jag fram och tillbaka i massa affärer.. Hade planerat in att jag skulle hämta mat på Max när jag var klar med allt men det var bara att glömma.. Tusan så mycke fjällfolk, dom var överallt.. Som tur var så var dom inte på stan men att ta sig från Barnmorskan till stan som annars tar 2 minuter tog typ 15 minuter igår..
Allt såg bra ut hos henne iallafall.. Hb 114 och då blir jag nöjd.. Vikten upp totalt 13 kg så det kan jag helt klart leva med..:-) Låg lite över på magkurvan så hon tippade på en 4 kilos bebis.. Undrar jag om hon har rätt??? Tror ju att jag ska få en liten bebis nu när det blir två veckor innan, men men den som lever får väl se..:-)

Det var i allafall guld värt att Pernilla hade Oliver på eftermiddagen, jag var hemma strax efter 13 och då kunde jag allafall lägga mig i soffan och ta det lugnt... Hur skönt som helst..

Nu på förmiddagen kommer Tette och William och bakar chokladbollar och muffins sen kommer morfar och Marianne.. Ska även hinna med att hämta en bilbarnstol som vi hittade på blocket igår och äta middag hos mormor.. Mycket trevlig dag!!!!

Kommentarer
Postat av: monica

spännande för dig, nu r det inte långt kvar tills bebisen tittar ut!!

2008-03-21 @ 08:40:57
URL: http://monni81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0