Lördag...

Inatt har vi sovit i Orbaden hos morfar.. Oliver somnade i soffan till Let´s dance. Tänkte att jag skulle sätta mig vid datorn en stund när det var klart och Oliver låg i sängen men se det gick inte... Han vaknade och grina så fort jag gick ut ur rummet.. Varje steg man tar i detta hus låter, man kan inte direkt smyga här. Det var bara att krypa ner med honom och ligga och titta i taket tills man somnade.. Så det har varit en lång natt..

-11 ute och solen skiner så fint, men vill jag gå ut??? Icke, känns som om jag vill vara inne hela dagen... Men det går bara inte, för vi ska åka till Ljusdal med mormor och det ska i och för sig bli jättekul.. Träffa gammelmormor gör vi inte för ofta precis.. Sen ska vi hämta hem vaggan oxå så att lillen har någonstans att sova..
Tänk att idag är det bara 3 dagar kvar till det är dax. Jimmy börjar bli kompis med tanken att han ska vara med inne på op-salen.. Han har varit lite tveksam för att vara med där inne just när dom tar ut bebisen, han är lite blödig när det gäller sjukhussalar..:-) Men klarade han att vara med sist så är det ingen fara nu, eller???

Videoband är inköpta så det är bara att filma för honom, vi filmade när Oliver föddes och det ju jättekul att ha kvar så han får helt sonika filma vare sig han vill eller inte..:-)

Snart ska vi gå ner till mamma i stugan och äta en smarrig frukost, skinkmacka med senap... Det vattnas i munnen vid tanken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0