Måndag!!! 8 dagar kvar..

Ja då har åter tagit över datorn..:-) Det är inte så illa, har inte haft lust helt enkelt.. 
Det har väl börjat att sjunka in att vi snart ska få en bebis, OTROLIGT HÄFTIGT!!! Jimmy sov på soffa inatt för att han skulle upp tidigt i morse och han sov jättedåligt.. Undra om det är tankarna inför det som komma skall som börjar ploppa upp..:-) 
Helgen har varit lugn.. Malin kom hit på lördagkväll och titta på schlager, hur trevligt som helst. Rätt låt vann helt klart, det var ju lite synd att Christer kom näst sist..:-) Den är ju för svängig.. Hihihi

Har inte hänt så mycket i helgen så jag har helt enkelt ingenting att skriva om.. Trodde i och för sig att vi skulle få en bebis inatt för attans vilka sammandragningar jag hade igårkväll.. Dom gjorde inte så fasligt ont men magen blir så hård att jag inte kan röra mig.. Man blir lite nervös då!!

Nu ska jag ta fram min älskade dammsugare och jaga bort mina små råttor och så ska jag bädda rent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0