Mitt i natten!!

Ja vad gör jag uppe nu????

Ja det kan man ju verkligen undra, barnledig och trött men kan inte sova.. Sprakar och knäpper i örat så jag blir galen, ont som tusan gör det oxå, rinner ut vätska och det kanske är bra.. Vad vet jag??

Har försökt med allt, låg med mössa och en stor bomullstuss intill örat i soffan för att det skulle bli varmt, smörjt med Lavendel runt örat för det gör minst lika ont där, tagit alvedon och "super" tablett, halvsuttit upp i sängen, men icke..

Det här är nog bland det värsta jag varit med om, jag är inte sjuk så ofta och jag kan ju tala om att jag tänker då aldrig mer ha hörselgångsinflammation..

Som tur är så fick jag tabletter så att jag skulle kunna sova så jag har sovit sen 21 men nu tror jag att dom börjar ge med sig.. Vet inte om jag vågar ta fler heller, det måste jag kolla upp.. Måste väl försöka sova nu...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0