Ojojoj...

Jaha, vad hände??? Tycker det är lite kul att inte Carola gick vidare men det var ju synd att hon drog med sig Andreas ner..Han ska ju så klart vara i finalen, vilken miss...
Sibel tycker jag vi lika gärna kunde ha skippat, låten är säkert bra men jag stör mig på henne så det symmer låten..
Nordman är kung!! Skitbra låt, den sätter sig så fort man lyssnar på den..

Ser fram emot finalen men man är ju osäker för man vet ju inte alls hur det ska gå och det gillar jag inte riktigt, förr har man kunnat ana men det kan man inte nu.. Jag ger mig tusan på att Christer Sjögren vinner och då kommer jag aldrig mer titta på Melodifestivalen!!!!

BWO ska vinna för dom har en stor chans att vinna alltihop..

Idag är det regn och regn och regn, skulle alldeles ha tagit oss till farmor och farfar idag, det var så längesen Oliver träffade farfar och han tjatar om honom hela tiden.. Jimmy tog bilen till jobbet så vi får väl springa fort med vagnen, vet inte ens om vi har något paraply.. 

Igår var det trevlig när våra kära vänner kom på besök, vi åt och åt och åt men vi hade nästan lika mycket kvar på bordet när vi var klara.. Oliver och William lekte och dansade till låtarna och det slutade med att William somnade och Oliver vilade i Jimmys knä, lite bara sen var det full fart igen tills det var läggdags vid 22, lång kväll för lillprinsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0