Packning?????

Jag har svårt att börja packa väskan... Vet knappt vad jag ska ha med mig, nervös att jag ska glömma något..

Kläder till bebisen och till mig, köpt nya myskläder till mig själv samt snygga trosor som jag har hört av andra ska vara väldigt bra att ha.. Sånna som sitter långt upp på magen så att det inte skaver i opsåret..

Kamera och videokarmera och laddare till dom kan ju vara bra att ha..

Böcker skulle jag tror att jag uppskattar att ha med mig, kan ju bli att man stannar några dagar och det kanske blir långtråkigt att inte ha något att göra.. I och för sig så kommer jag väl och sova eller ligga och titta på underverket när h*n sover..

Snuttefiltarna som Malin köpte.. Har legat och gosat med en varsin jag och Jimmy så att dom ska bli mjuka och så att h*n känner lukten av oss...:-)

Alla papper som jag fått av min barnmorska, herreguuud hur ska jag komma ihåg dom??? Måste helt klart skriva en packlista..

Nu står Oliver och gör massa konstiga ljud här berdvid mig.. Jag tror att det betyder att jag ska stänga av datorn och umgås med honom istället..:-)


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅ vännen så härligt för er i morgon har ni eran lita bäs hos er, lovar att jag ska tänka på er hela dagen. Massor med kramar och lycka till, tänk du är snart tvåbarns mamma härlig.

2008-03-24 @ 10:39:44
URL: http://www.pylle-pylle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0