Sjukstuga med STORA bokstäver...

Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta, en sak är så säker att det är himla tur att den lille ligger kvar i magen, för vill inte ens tänka på hur det skulle vara om man haft en lite och ta hand om oxå...

Efter att jag varit upp inatt för 511:e gången då jag skrev lite så somnade jag fast jag var nog upp minst en gång i timmen, började ju rinna i örat och det var nog kanske inte så bra som jag trodde att det skulle vara..
Troligtvis så värkte det nog hål på trumhinnan igår då jag hade så jävla ont.. Om så är fallet så får jag absolut inte smörja eller få in vatten i örat, utan då måste jag få penicilin..

Det är tur man har sjukvårdskunnande människor i sin närhet..

Jimmy har fått utslag på armar och rygg, rödflammig och det kliar som tusan tydligen.. Ringde till sjukvårdsrådgivningen och dom sa att han skulle ta "Klarityn" (om det nu stavas så) och om inte det hjälpte så skulle han åka på akuten och det kan ju bli kul en lördagkväll....:-)

Junior trivs som fisken i vattnet uppe i Orbaden.. Hade somnat i soffa i går kväll, dom hade frågat flera gåner om han ville gå och sova, men "inte" fick dom till svar.. Han ska liksom vara med där det händer... Don hade lagt honom i sängen utan problem och sen hade han vaknat en gång inatt och ropat på "majan" (Marianne) men han hade hittat nappen själv och somnat om och sen hade han sovit till 07.30..
När jag pratade med dom i morse så hade han inte tid att prata med mig, då höll han på att borsta tänderna..

Känns faktiskt bättre i örat nu, kan i och för sig bero på att jag tar alvedon men om man jämför med igår är är det ingenting då hjälpte det ingenting med alvedon... Så det kanske var bra nu då om det gick hål..

Jag hoppas, hoppas, hoppas att Oliver klarar sig någorlunda från allt detta.. Den dagen Oliver eller den andra lilla  plutten får öronvärk kommer jag att gå sönder av smärta...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0