Snart är det schlager....

Snöandet gick ganska snabbt över til regn på förmiddagen så nu är det grått och tråkigt ute igen, det är ju så deprimerande.. 
Tette och William har varit här och lekt några timmar så nu sover prinsen som en slagen hjälte, han tycker det är så kul att leka med kompisar, säg en unge som inte tycker det i och för sig.. 

Jimmy kom inte hem som jag trodde han skulle göra, jobbar på fast han är sjuk... Det kanske straffar sig, ingen som kommer att tackar honom för att han går där och jobbar fast han är dålig och hostar.. 

Ikväll kommer lite kompisar hit och kollar på melodifestivalen och äter lite gott, räkor, ost och kex och dessutom en massa frukt.. Så duktig man kan vara, men det är inte klart ännu kan slinka ner ett och annat chips oxå kanske..

Känns lite jobbigt inför kvällen, vem kommer att gå vidare till finalen tro????? Jag tror på Carola & Andreas och sen hoppas jag på Ola, skön kille det där.. Säkert kommer den där Sibel gå vidare, hon tycker jag verkar lite flamsig och jollig.. men men det lär väl visa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0