Soligt och fint..

Förmiddagen har vi spenderat ute i solen, kollat läget i skogen och hos farmor.. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att ha kameran laddad, kunde ha blivit så fina bilder idag, men icke..

Jimmy sitter fortfarande på hälsocentralen, åkte 08,30 i morse så jag kan tänka mig att han är glada killen när han kommer hem.. Bara han inte suttit där i onödan nu då, hoppas han fått någon bra medicin för hostan iallafall..

Måste nog gå och lägga mig i soffan en stund nu medans Oliver sover, är så himla trött..

Kommentarer
Postat av: Titti

Be er HC att komma in i 2000-talet. Endast tidsbokade besök hos distriktssköterskan och doktorn. Hoppas han blir piggare snart!

2008-03-05 @ 14:57:57
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0