Soligt och fint..

Idag bär det av till Långnäsparken för att leka med William och Tette, jag och Tette ska snarare hålla oss till kaffekoppen känner jag.. Orkar inte leka så mycket.. Men först måste vi nog mata de stackars fåglarna..

Igår när Oliver kom hem från dagis så gick han in på toan och så hörde man "men fin" och pekade på de gröna mattorna som jag lagt dit, kände att jag blev trött på orange badrum så nu är det knallgrönt och svart ett tag.. Och detta la Oliver märke till och tycket nog att det var en bra ide..:-) Tveksamt om pappa Jimmy la märke till dom..:-)

Annars var det lugnt på torsdags eftermiddagen, lekte och lagade mat med Oliver, han är så himla nöjd när han får vara med och laga mat.. Han blandade lite grädde, Chilisås, curry och Cayennepeppar i en skål, rörde och vispade och de var ju tur att han inte fick för sig att smaka för då skulle han väl aldrig äta min mat igen.. Som alltid annars hade jag inte kameran laddad..

Måste ladda den nu så jag kan knäppa lite härliga bilder i  lekparken...


Kommentarer
Postat av: Theréze

Heeeej!!
Allt bra med er hoppas jag! Jag läser din blgg så ofta jag kan, å den e ju så rolig!
Idag kommer mamma o pappa hit med flyttlasset o i morgon flyttar vi in i lägenheten :-) ska bli kul!
Sköt om dig! Kram

2008-03-07 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0