... vad ska man ha som rubrik???

Prinsen sover som en stock, det kommer väl efter eftersom han var vaken så länge igår kväll.. Vi har varit till farfar och busat lite, alltid lika kul men det är såklart inte så kul när man måste klä på sig och gå hem... Då blev det såklart ramaskrik..

Sitter här och funderar på vad vi ska äta till middag.. Känner att jag är sugen på något riktigt riktigt gott som jag tyvärr inte kommer på vad det är... Pizza blir det inte och inte köpmat överhuvudtaget, börjar nästan bli lite småless på det..
Hade vi haft McDonalds i den här stan så hade jag kunnat tänka mig det.. Men icke..

Tacos kanske??? Eller spagetti och köttfärssås, ingen "söndagsmat" kanske men Oliver älskar det och då blir jag nöjd, om han behagar äta förstås.. Man vet aldrig med den killen..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0