Vilken helg...

Ja denna helg är inte att leka med ska jag tala om.. En förkylning kan jag ta utan större problem även fast det kan låta som om jag håller på att gå under.. Men öronvärk är en helt annan sak, önskar inte min värsta fiende det , tror inte jag har någon men om jag skulle ha det..
Tur att Oliver kunde vara uppe i Orbaden fredag och lördag annars hade nog lille man fått ett utbrott eller två.. På lördagen så var han hos mormor på em och dom hade lekt ute i nästan 2 timmar, snacka om nöjd kille.. Hade byggt en snögubbe, snöhäst och en lyckta så när vi kom och hämtade honom vid 19 så tände mormor den och han såg så nöjd ut..
Är så himla glad att man har hjälp när det verkligen behövs och sen att veta att Oliver har det så himla bra och han vill knappt åka hem.. Morfar och Marianne och mormor är bland det bästa han vet.. Han kan tjata om dom en hel dag..
Tittade på melodifestivalen och han dansade till låtarna innan han kröp ner vid 21..

Knepigt med Junior, både jag och Jimmy har ju varit sjuka men Oliver har klarat sig.. Var snorig ett tag och hostar vissa nätter men han har ingen feber och är inte hängig.. Han har ju däremot fått ett himla humör den lilla killen.. Skriker rakt ut när han inte vill göra som vi vill, man ser verkligen att han gör det för att reta upp oss.. Tittar på en och så tar han i från tårna och skriker rakt ut.. Han testar oss hela tiden.. Det är nu det är viktigt att vi visar vad som är rätt och fel men det är ju lättere sagt än gjort..

Gick strålande även i natt för honom att sova i sin säng, så skönt.. Jimmy däremot fick sätta sig i soffan och sova för han hostade så fruktansvärt och gör det fortfarande.. Hoppas det går över snart för jag lär ju inte få honom till doktorn igen.. Oliver var oxå upp inatt och pysslade om pappa, jag skulle upp på toa och då vaknade han så klart.. "pappa fuk" sa han och la huvudet på sne.. Han blev lite beskymrad över att hán satt i soffan och sov..

Sitter här i soffan nu och gruvar mig för att gå ner i tvättstugan, jag tror jag skeppar in det mesta i torktumlaren det är ju liksom enklast så..

  

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Hej sjukling! Hoppas verkligen att ni blir piggare snart, usch är inte avis alls kan jag lova! Tycker helt klart att du kör balkongen idag! Städa kan du göra en mulen dag :-) Kram

2008-03-04 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0