Bättre sent än aldrig...

Ja men då känner jag att det är dags för et litet inlägg... Få se hur långt jag kommer denna gång, varenda gång jag har skrivit så har lille Axel kallat på mig och när jag kommit tillbaka så har allt varit borta för jag har blivit  tvungen att logga in igen..
Livet som tvåbarnsmor är hur bra som helst, man är ju såklart trött men jag ska nog inte klaga.. Axel är ledsen ca 1 timme per dygn och det är ju lagom..:-) Han äter, sover och är superhärlig.. Nu när han börjar småle så har vi sett att han har en liten smilgrop på vänster kind, hur gulligt som helst..
Han följer oss med blicken men han är inte speciellt intresserad av att ligga i babysittern vidare länge han vill helt enkelt vara med där saker händer..
Oliver blir så stor så det är hemskt snart så sitter man och oroar sig för att han inte kommer hem kl 22 som man har bestämt.. Men nu är det ju så här att mina pojkar ska göra precis som mamma säger och inte vara ute och ränna på kvällarna... Så jag behöver inte vara orolig..

Oliver älskar att vara ute fick han bestämma skulle han vara ute hela dagarna fast det spöregna, igår var vi hos mormor och så fort vi gick in en sväng så hörde man honom ropa efter oss igen, "Olier inte gå in" och så går han och hämtar skorna och sätter dom på våra fötter.. Ingen rast och ingen ro..:-) Men det är så det ska vara, man ska vara ute och bli smutsig för då syns det att man har haft kul.. Igår blev det ett bad i vilda protester, han skulle minsann inte bli ren.
Han hittade ett par cyklop som han hade på skallen nästan hela dagen och öronen stod rakt ut och håret rakt upp, tyvärr hade man ju ingen kamera med sig men det blir nog fler gånger.

Grillning blev det oxå och det är ju nästan det bästa med sommaren, att man kan grilla hur mycket som helst för det är ju så underbart gott!!

Tro det eller ej så ska jag få gå på bandyfest på Scandic, hur trevligt som helst.. Oliver ska sova hos faster och det är ju ingenting man behöver övertala honom om.. Han älskar att vara med dom, han leker nog till han somnar på antingen bilen eller på bollen och det kan ju bli lite knivigt..:-)
Axel ska få vara hemma med mormor en stund medans vi får tre rätters middag och det kan jag säga är jag inte bortskämd med..
Nu kallar lillgubben min, men det kommer mera...

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej go´bit!
Ja, snart är det semester och vi ska försöka få till flera dagar i stugan!
D ska fallskärmshoppa i Mohed, vi ska träffa er, gå på Järvzoo, bada och ha det skönt! Blir härligt, ev kommer jag och barnen upp en dag själv nu snart om det är ok!?
Vad skönt att det går bra med barnen, det är en utmaning att ha 2... men visst är det kul?! Och roligare blir det!
Kramelikram till er alla!

2008-05-12 @ 11:45:55
Postat av: S Ä Ä N D I E.

Hej!
Tack för kommentaren :) Ja, snart är det jobbiga över. det känns skönt må jag säga! Hur går familjelivet för er då? Ta hand om er! Kram!

2008-05-12 @ 13:49:31
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0