Dagen efter...

Då är det ett helt år kvar till nästa gång man fyller och jag kan tänka mig att det blir mindre och mindre roligt för varje år..:-) Gårdagen blev väldigt trevlig, Pappa och Marianne och svärföräldrarna kom på fika och sen brudarna..
Dagen började med att Oliver kom och kramades och pussades och sa "Gattis" och efter kom pappsen, jag trodde ärligt talat att han glömt bort mig..:-)

Dagis lämning och sen var det meningen att jag skulle damma och allt det där men det hoppade jag helt sonika över, orkade helt enkelt inte, sov en stund med Axel istället.. Tårtan fixade jag när Oliver kom hem för han tycker så mycket om att baka, det är ju lite synd att jag är så värdelös på detta men jag kanske lär mig..

EM-truppen togs oxå ut och det var man ju tvungen att titta på och jag trodde aldrig att Henke Larsson skulle spela men det var för tur att jag hade fel.. Synd att Erik Edman är skadad annars är han riktigt fin att titta på.. Kan inte förstå varför inte Jimmy vill titta på fotboll med mig jag som har så mycket att tillägga om alla fina pojkar..:-) Han vill titta med sina grabbar istället.. Det är kärlek det får väl helt enkelt bjuda hit brudarna i sommar.. Fast två av dom ska ju till att få barn i slutet av maj och mitten av juni så vi för väl se..

I morse vaknade min lilla Axel 05.30 och sen ville han inte somna förrän kl 08.15 när storebror vaknade.. Detta kommer nog bli en lång dag, 5 grader och mulet så det är inte så kul att gå ut heller.. Och Tettemora sitter där hon sitter hon oxå, utan bil, annars hade hon och William kunnat komma hit och lekt lite.. Oliver tycker så mycket om honom..

Nä om man skulle ta och göra lite till kaffe så jag håller mig vaken ett tag till. Oliver har nog inge planer på att komma och säga "Mamma kom så går vi och lägger oss i soffan och sover en stund" så det är bara att gilla läget..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Ska dina tidiga dagar börja nu. Jag har nästan glömt hur vi satt här 05.00 hela vintern! LÅååånga dar blev det, eftersom dom aldrig sov samtidigt heller! Men det vänder, när dom är tonåringar! Kram

2008-05-14 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0