Ojojoj, vilken start på dagen...

Jag förstår inte, jag har blivit så himla duktig på att komma försent... Spelar ingen roll hur tidigt jag börjar göra i ordning allt så får vi springa..
Idag så kom vi till dagis med andan i halsen, in och klädde av Oliver först när han var avklädd kom jag och tänka på att det var så tyst, ingen som kom och mötte oss och när jag tittade på alla barnens hyllor så var det inte ett enda par skor där.. Tittade ut genom fönstret och såg alla barnen på en liten brandbuss.. Då är det tydligen förskolans dag så dom skulle ner på Långnäs och leka.. På med alla kläder fort som tusan och ut igen.. Jag tror i och för sig inte att dom skulle åka ifrån honom men man blev lite stressad..:-)

Igår när jag satt och titta lite på hocheyn och mata Axel så försvann Oliver in i köket.. Det blev så där oroväcknade tyst där inne så jag ropade och frågade vad han gjorde.. "Olier smak kechu" sa han och då var det bara in i köket lite snabbt och där stod han och hade skruvat av korken på ketchupflaskan och drack..!!! Som tur var var det bara jättelite kvar på botten men ändå.. Kunde inte hålla mig från att skratta åt honom, "mmmm gott" !!! Knäppte faktiskt kort så det kommer ikväll när Jimmy kommer hem..:-)

Ja då får vi se vad denna dag bjuder på, regn vad ser ut men det kanske spricker upp...

Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, dom är ju för roliga. Dricka ketchup, kan inte ha varit gott, men jag antar att han var nöjd!?

Du är för söt Karro! Tack

Kram på dig och dina killar!

2008-05-15 @ 09:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0