Onsdag..

Tänk va lite alvedon kan göra susen, i allafall på min son.. Jättehängig i morse när han vaknade och då fick han en skvätt "Minns" (medicin) sen somnade han i soffa och sov i kanske 1.5 timme.. När han slog upp sina blå så var det raka vägen till cykeln, som han älskar.. Feber och hängig unge var som bortblåst, full fart..
Axel sov 3 timmar och under den tiden som Oliver trampade på sin älskade trehjuling fram och tillbaka (1.5 timme)   hann jag:

- plocka ihop
- diska
- damma
- ta reda på tvätten..
- duscha blommorna
- prata med FK om pengar (alltid lika roligt)
- påminna Jimmy om att det är morsdag på söndag..:-) Behövs nog göras fler gånger!!!
- tittat på "Bilar" med Oliver när han hade sin rast från trehjulingen (säkert 350:e gången)

Det tycker jag är ganska bra gjort på 1.5 timme

Nu ser jag fram emot att min kära sambo kommer hem så jag får provköra nya bilen.. Och så ska jag fundera på vad jag ska göra till middag..

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad du står i! Själv har jag bara flyttat runt saker idag ser det ut som. Det var ett försök till städning iallafall! ;o)

Kram

2008-05-21 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0