Tisdagen den 13 maj

Ja idag är det fullt schema.. Det ska dammas, dammsuga, torka golven, göra tårta, tusan gubbar nu kom jag på att jag har ju ingenting att ha på tårtan.. Måste fixas!! I efter middag kommer mina nära och kära.
 
Det blev såklart inga bilder igår men det kommer, Vi har fullt upp med att titta på bil, nu när vi är en stor familj så måste vi ha en större bil.. Och det är inte det lättaste, det finns ju några att välja mellan.. Jag bryr mig inte så mycket huvudsaken den har AC och stort bagageutrymme, sen är jag nöjd..

På söndag ska jag äntligen bli ljus i skallen igen, har blivit lite snålt med det men nu är det ett måste.. Ska bli himla kul att göra något åt sig själv för ovanligheten.. Måste springa nu.. 

Kommentarer
Postat av: Titti

Är det en birthdaygirl? Hipp hipp hurra!
Kram

2008-05-13 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0