Tupplur..

Nu har vi sovit i 1.5 timme allihopa, trodde jag inte skulle ske men guuud så skönt det var. Tack barnkanalen för att du söver min son så bra!!!... Känner mig inge piggare men psykologiskt så känns det bättre..:-)

Vi tog en liten promenad ändå idag fast det regnade lite och va tråkväder.. På med regnkläder bara, vad gör man inte för lite snus.. Prillan har smygit sig på mig igen och jag kunde tyvärr inte göra något åt det.. Gick hem till farmor och hälsade på, drog fram lite leksaker och drack saft, hon som hade nystädat.. Oliver är inte den som bryr sig, när jag har städat hans rum så tar han åt sig äran.. 
Hem och fixa makaroner och korv och sen blev vi så himla mätt allihop att vi slockna, ska tilläggas att det blev en bit tårta oxå, den måste ju ätas upp..:-) 

Ikväll ska Jimmy  träna fotboll, han har fått uppdraget att vakta målet men det är nog inga problem han har det ju i blodet.. Han stod i mål när han spelade bandy, men tyvärr är han inte lika smidig nu men kan nog bli..:-)

Nu ska jag bara fundera ut vad vi ska äta till middag.. Alltid lika kul och när man frågar Jimmy om tips så säger han bara "Gör vad du vill" och det hatar jag att höra.. Förstår mamma nu, när vi var mindre och frågade vad vi skulle äta så fort hon kom innanför dörren efter att ha jobbat hela dagen.. Ska nog sätta mig och skriva en matlista och sen handla allt som behövs och följa den slaviskt då slipper jag fundera..

Ikväll blir det till att kolla på hochey förhoppningsvis, om jag kan hålla mina pojkar i schack.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0