Norges 17 maj

Det är tur för er att ni inte kan känna lukten i detta rum nu, Jimmy tränade fotboll igår och idag ska han spela match så han var tvungen att ställa skorna på vädring.. Det luktar död råtta här, fy tusan!!

Igårkväll var det hochey som gällde och tyvärr kunde jag bara titta första perioden sen sov jag, men det var väl skitsamma för dom förlorade ju..

Tänkte att vi skulle köpa något gott till matchen men när Jimmy skulle åka och handla så var jag inte sugen på någonting inte ens chips.. Det blev en läsk som jag drack ett glas ur och det smakade inte så gott som det har gjort förr.. Va glad jag blev, och ännu gladare blev jag när jag ställde mig på vågen i morse - 2.5 kg.. Så det kanske inte behövs en helomvändning för att gå ner i vikt, skippa allt snacks och läsk och äta regelbundet kanske räcker.. Vi får väl se om jag fortsätter neråt, men jag ska försöka..:-)

Idag ska Oliver till faster och Micke, hans favoritställe nuförtiden.. Jag ska lägga mig med Axel om jag får chansen för jag är lite småtrött.. Ska även försöka plocka ihop lite för nu ser det ut som ett bombnedslag igen.. I morgon får jag ju främmande av frissan och Malin och då kan det inte se ut så här.. Väldigt lämpligt att hon kommer hit och fixar håret så skulle det väl alltid vara..

Det snöar idag igen, det är hemskt vad vädret påverkar humöret, man känner sig så trött och nere när man tittar ut genom fönstret.. Det är ju en himla tur att inte snön stannar kvar på marken, det känns ju lite bättre att den försvinner på en gång.. Dom säger att sommaren kommer snart men det tror jag inte på förrän jag ser det själv.


Kommentarer
Postat av: Titti

Här snöar det iallafall inte, då vet jag en som gått och dränkt sig! (Daniel då, han gillar ju inte snö, och absolut inte i maj!)

Men det blir sommar snart, och då ska vi vara i stugan och bada min blekfeta kropp i Ljusnan (Tror det är ljusnan?!)

Hoppas du får en bra dag ändå!

Krma

2008-05-17 @ 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0