Vad ska det bli sen??

Jag blir så trött.. Som om det inte vore nog med magsjuka och superförkylning så har jag ju så klart åkt på öroninflammation igen oxå.. Det absolut värsta jag vet. Skulle någon av pojkarna få det så skulle jag dö när jag tänker på hur ont dom skulle ha. Så idag blir det till att hämta ut penicillin..

Oliver är lite piggare, tisdagnatt efter han varit på dagis och ätit så bra spydde han ner halva sängen.. Och en dusch nyvaken var inte precis jättepopulärt, han tycker ju inte om att duscha annars heller.. Ojojoj så det blev ramaskri i badrummet mitt i natten.. Men jag tror att det var det som behövdes för sen på onsdag så var han piggare och han drack mycket och åt lite mer än vanligt..:-)

Idag så har han beställt "Spettisås" (spagetti och köttfärssås) av farmor.. Ska vara ute och leka med vattenpistolerna han fick och så ska Jimmy tvätta bilen..

Kommentarer
Postat av: Titti

Men ska ni heller inte bli piggare?! Tack och lov så är D och jag frisk, det måsta man vara om man ska orka sjuka barn! Hoppas ni piggar på er snart!

Vad var det för tvillingvagn ni köpte?



Kramar till er alla, så snart ni är piggare komme vi upp och hälsar på!*

2008-05-29 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0