BVC


Nu sover gossarna så sött, efter mycket om och men..:-)

Vågar inte ens skriva hur mycket Axel väger men han hade gått upp bra om man säger så.. Han hade växt 4 cm och det var bra, då har det jämnat ut sig lite.. Ligger så klart över på normalkurvan, 2 streck över på vikten och 1 över på längden..:-)
Ser fram emot flytten för då blir det lite andra rutiner när det gäller Axel.. Han sover inne i sin säng på dagarna och då är han van att äta lite välling (60-70 ml) innan han somnar.. Han tar inte nappen, vilket vi måste försöka ändra på. Han kan ju inte äta så fort han vaknar, inbillar mig att det då skulle hjälpa mycket med en napp.:-) 

Så i huset ska han få sova ute i vagnen på altan. Han somnar fort om man går med honom och då kan jag rulla honom till sömns istället för att ge honom välling.. Låter som om jag gett honom alldeles för mycket mat men det är inte så farligt som det låter.. Det är det här att han är så van att få tillägg/ välling. Han förknippar sova med flaskan och får han inte den så blir det livat inne i sängen. Det är såklart jag som har gjort så att det är så här, så jag får skylla mig själv..

Kommentarer
Postat av: Titti

Men han sover ju, tryggt och skönt, det är ju det som räknas! Kram

Nä, såg inte den fine transportkillen igår :(

Har beställt en sängtransp 7.45, då måste det komma 2 så då ökar mina chanser! ;)

2008-10-24 @ 05:41:35
Postat av: Titti

hihi, säger bara att ojjj vilken trevlig dag vi hade på jobbet ;o)

Massor med transporter!

Kram

2008-10-24 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0