Måndag..


Det går väl inte så superbra med morgonpromenaderna.. Jimmy drog iväg till jobbet i morse med vagnen bak i bilen och det blir lite knepigt om Axel ska sova i Olivers vagn..:-) Men får ta en sväng på em.

Har precis köpt en vinterjacka med täckbyxor till Oliver på Tradera för 50 kr, det blev inte mer än frakten som var 55 kr..:-) Väldigt bra köp (förhoppningsvis)  nu slipper jag köpa nytt för flera hundra.. Perfekt att ha på dagis, blir ju allafall slitet när han ska vara ute och röja där..

Axel fick för sig att han inte skulle sova mer när kl var 04.30 så då låg han vaken över en timme och pratade med väggen.. Det är då jag är som tröttast och jag vet inte hur många gånger jag gick upp och vände honom tillbaka på rygg.  

Nu är det allvar när det gäller packning, har bara inte kommit på vad jag ska kunna packa ner.. Får ta mig en funderare och göra ett ryck. Diskningen gick åt pipan på en gång. Jimmy skulle diska när han kom hem men jag kan inte vänta på honom, det kryper i mig.. Så jag tog en plastpåse på handen och fixade undan den..:-) Det är lite bökigt att diska med vänster hand men det gick.. Nu är jag tillfreds, ska bara plocka ihop på Olivers rum så är dagen räddad. Man blir lite skadad när man går hemma och är mammaledig. Det plockas hela dagarna och jag får panik om det är stökigt och plockar man inte så blir det kaos på kvällen..:-) Så är det med det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0