Nu j**lar ska det bort:-)


Ojojoj vad har jag gett mig in på... Hursomhelst så ska det göras och varför inte lägga ut det här på bloggen så jag måste bevisa för er att jag kan gå ner i vikt..:-)

Vikt: 60+90-30+3+6-50+1...:-) (kändes lite bättre att skriva så här, haha)
Rumpmått: 110 cm!!!!
Midjemått: 105!!!!

Nu ska det kämpas. Ska ev ut på annandagen och då ska det vara bättre siffror..

Axel har sovit hela natten och Oliver lika så, han kom in och la sig med mig vi 05.45 så sov vi vidare till 7. Det är ju inte jättetrevligt väder ute men Oliver tyckte att det var jättekul att gå till dagis med paraply och hoppa i vattenpölarna så att jag blev dyngsur..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Du är lurig du, bara för att du vet att ingen kan räkna tal med så många siffror... Haha.

Kram, kämpa på, du är duktig!

2008-10-09 @ 15:44:51
Postat av: Titti

Jo, det var så sant. Trodde ju jag inte skulle ha tid att äta när jag jobbade... Men kommer du ihåg dom saftiga morotskakorna med fosting... dom står där varje dag och frestar... Kram

2008-10-09 @ 15:45:35
Postat av: Anonym

Tuffing ;) lycka till!!

2008-10-10 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0