Onsdag..


Axel var lite stökig igårkväll.. Vaknade och grina flera gånger innan han somnade riktigt vid 24. Tänk dom stackare som har kolikbarn, då skulle jag nog bryta ihop ganska fort. Så som sagt så ska jag absolut inte klaga..:-) 

Idag blir det till att bära ner alla kartonger till garaget för snart kommer man inte fram här hemma.. Kan nog inte packa mer, skulle vara om jag rensade ut mina kläder iofs.. Men det kan inte göras så länge Axel sover och det var ju synd för då måste jag sitta här och slösurfa hela fm..:-)

Vissa är så himla angelägna om att man ska kommentera när man är in och läser bloggar.. Visst är det kul att man får kommentarer men jag bloggar för att jag tycker att det är kul, det är för min skull.. 
Dom "hotar" med att lösenordsskydda sin blogg om dom inte får nått gehör.. Kan förstå dom som tjänar pengar på sin blogg, dom vill såklart att intresset ska vara på topp hela tiden.. 

Jag tycker att det är jättekul att läsa bloggar där personen i fråga skriver om hur vardagslivet ser ut.. Känns lite tråkigt att sitta och skriva men det är jättekul att ha kvar och kunna gå tillbaka och läsa vad man gjorde för ett halvår sen.. Vissa har såna krav på vad man ska skriva, måste vara himla jobbigt att tänka på det hela tiden.. "Hjälp vad ska folk tycka om jag skriver om hur min dag varit" Skit i det och skriv precis vad du vill!!!

  

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med dej:)

Jag började blogga för att JAG skulle få skriva av mej, inte för någon annans skull eller för att få en massa kommentarer. Sen är de ju jätte roligt med kommentarer självklart:)

Ha en bra dag

2008-10-22 @ 11:24:14
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0