Söndag..


Det gick över förväntan det här med att ställa tillbaka klockan.. Var inställd på att kliva upp vid 5 men vi sov till 8 så det blev alldeles perfekt.. Fick sova en timme extra och det kändes när vi klev upp vid 7..:-)

Igår kom TU, Malin och mamma på besök.. Fixade iordning en blåbärspaj och den blev faktiskt riktigt god, första gången jag gjorde en sån men det måste jag göra fler gånger.

Idag blir det Orbaden, Jimmy ska upp till Ljusdal för Bollnäs vann oväntat i gårkväll så dom gick vidare till semi. Får se om det blir en heldag för Jimmy där uppe, dom kanske gör en skräll och vinner mot Dynamo och spelar final..:-) Oliver ser verkligen fram emot att få ett par skridskor.
Igår var dom upp på Sävstaås och kollade lite på bandy och när dom skulle iväg så ville ju Oliver ha på sig sina skridskor. Blev alldeles förstörd när han insåg att han inte hade några. "Dom kommer ju tomten med" sa jag "Tomten komma nu..." sa han och tårarna rann ner för kinderna..

Han spelar bandy för fulla muggar här hemma.. "Kom då på machen"  Han spelar nämligen match på sitt rum med hjälmen på trekvart.. 

Kommentarer
Postat av: Titti

Ni skulle skämmas som sover bort hela dagarna! (inte ett dugg avundsjuk som du hör!)

Skridskor, uja, måste jag lära dom det. Räcker det inte med stjärnor på is. Jag kan ju inte åka själv! Får sätta dom i hockeyskola eller nått...

Ha en härlig dag! Kram

2008-10-26 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0